شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

افتتاح طرحهای عمرانی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

همزمان با سومین روز از هفته دولت دهها طرح عمرانی ، خدمات رسانی و کشاورزی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

افتتاح طرحهای عمرانی در مناطق مختلف آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ چهارطرح عمرانی با هزینه 30 میلیارد ریال در مراغه افتتاح شد.  

این طرح ها شامل : آزمایشگاه سنجش استاندار مواد غذایی ، برق رسانی به مسکن مهر ، آبرسانی به شهرک گلشهر و ایستگاه مانور خاموشی بود.

سه طرح عمرانی و خدماتی هم در شهرستان مرند با اعتبار 44 میلیارد و 74 میلیون ریال افتتاح شد.

بخش مراقبت های ویزه نوزادان در بیمارستان آیت الله کوه کمری با 12 تخت بستری ، برق رسانی به 18 منطقه شهری و روستایی در شهرک میلاد ، آبرسانی به روستاهای سیوان و پیام این شهرستان از جمله این طرح ها بودند.

در شهرستان بناب از شش طرح آبرسانی در 37 هکتار و چند طرح برق رسانی شامل احداث پست برق،نصب ترانس هوایی،تامین روشنایی معابر مساکن مهر و همچنین یک واحد ٱزمایشگاه مکانیک خاک جمعاً با هزینه 35 میلیارد ریال بهره برداری شد.

در ملکان هم طرح آبرسانی به فضای سبز شهر لیلان به طول سه کیلومتر و با هزینه 1 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای کادیجان سراب هم با هزینه 800 میلیون ریال افتتاح شد.

در چاراویماق نیز 4 طرح عمرانی و خدماتی با هزینه 27میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح ها شامل جدول گذاری مسکن مهر ، سالن بدنسازی و ساختمان شهرداری قره اغاج ، کارگاه قالیشویی تمام اتوماتیک و نانوایی سنتی با قابلیت پخت انواع نان های سنتی بود.
در شهر جدید سهند هم به منظور افزایش ظرفیت ایستگاه گاز از 50 هزار متر مکعب در ساعت به 100 هزارمتر مکعب ایستگاه سی جی اس با هزینه 12 میلیارد ریال افتتاح شد.
در شهرستان اسکو هم واحد تولیدی بلدرچین و کارخانه تولیدی حوله با هزینه 10 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

8 طرح عمرانی نیز در بخش کاغذکنان شهرستان میانه با هزینه 29 میلیارد ریال افتتاح شد.

بهسازی و آسفالت رمپ ورود و خروج آقکند، برق رسانی به روستای زرنجین و روستای دمبلی، بهسازی و نوسازی 52 مورد مسکن روستایی، افتتاح مجتمع بهزیستی کاغذکنان، تعمیر و تجهیز مدارس روستاهای احمدآبادخانلیق، قره بلاغ و یانبلاغ و صدور 28 سند روستایی و خانه مددجویی دو معلوله از جمله این طرح ها بود.
در شهرستان هریس طرح اصلاح شبکه برق ، راه اندازی باسکول 60 تنی روستای سرای ، افزایش ظرفیت پست هوایی و شبکه فشار متوسط در شهرهای بخشایش وکلوانق ومسیرشهر جدید شهریار تا روستای گمند با هزینه 16 میلیارد ریال افتتاح شد.
سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان آذرشهر به بهره برداری رسید.
زیر سازی و آسفالت ریزی معابر اصلی روستای جراغیل ، سایت مخابراتی (فور - جی ) 4G آذرشهر و کارگاه انرژیهای نو(فتوولتانیک) از جمله این طرح ها بود که برای اجرای آنها 27 میلیارد و 170 میلیون ریال هزینه شده است.

باشگاه فرهنگیان هشترود هم با هزینه 5 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

این طرح دارای شش سوئیت کامل در 10 اتاق و در 3 طبقه به ظرفیت 220 نفر است.

از سه طرح تولیدی و کشاورزی هم با هزینه 4 میلیارد و 700 میلیون ریال در عجب شیر بهره برداری شد.

این طرح ها شامل کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی ، آبیاری تحت فشار در 13هکتار از اراضی روستای نانساء و جاده 8 کیلومتری بین مزارع روستاهای چنار ، چهاربرود و آلمالو بود.

طرح جدول گذاری ، اجرای کانیوو ، دیوار سنگی و آسفالت معابر ، تحویل 297 واحد مسکونی مسکن مهر در تیکمه داش بستان آباد با هزینه 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در روستای کردکندی بخش مرکزی بستان آباد آغاز به کار کرد.

در این بیمارستان صحرایی که به مدت یک هفته فعالیت خواهد کرد همه خدمات درمانی و اورژانسی ارائه خواهدشداین طرح با همکاری استانهای کرمانشاه ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی اجرا می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.