شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

آیا آمریکا جنگ جهانی سوم را با کره شمالی به راه خواهد انداخت؟

  روزنامه اکسپرس در مطلبی نوشت: آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی و لفاظی ها و تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ماه های اخیر به تشدید تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ یانگ منجر شده است. کره شمالی بارها تهدید کرده است که دشمن خود را به خاکستر تبدیل می کند و در یک زمان غیرقابل تصور یک حمله تصور نکردنی به خاک آمریکا انجام می دهد.

یک دیپلمات ارشد کره شمالی هم با تأکید بر اینکه داشتن سلاح های هسته ای برای دوام این کشور مورد نیاز است، متعهد شد که اگر واشنگتن خاک پیونگ یانگ را هدف قرار دهد، کره شمالی پاسخ آتش را با آتش خواهد داد. اما با ادامه یافتن این جنگ لفظی میان واشنگتن و پیونگ یانگ، آیا دونالد ترامپ واقعا می تواند با کره شمالی وارد جنگ جهانی سوم شود؟

دادگاه‌ها مجاز به انتشار اسامی متهمان جرائم اقتصادی شدند

دادگاه‌ها مجاز به انتشار اسامی متهمان جرائم اقتصادی شدند

 ،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 مهر 96) با کلیات طرح الحاق یک تبصره به ماده 323 قانون آئین دادرسی کیفری که به نحوهانتشار اسامی متهمان جرائم اقتصادی با موضوع اختلاف و کلاهبرداری اشاره دارد، موافقت کرده‌اند.

گفتنی است، نمایندگان در این جلسه از مجموع 200 نماینده حاضر با 150 رای موافق، 23 رای مخالف و 8 رای ممتنع کلیات این طرح را تصویب کردند.

همچنین، از مجموع 220 نماینده حاضر با 166 رای موافق، 9 رای مخالف و 9 رای ممتنع جزئیات این طرح هم تصویب شد.

گفتنی است؛ در ماده واحده این طرح آمده است متن زیر به عنوان تبصره 3 ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری مصوب 1392.12.4
الحاق می‌گردد.

براساس تبصره 3 در جرائم موضوع تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392.2.1 جلسات دادگاه با رعایت اصل 165 قانون اساسی به صورت علنی برگزار می‌شود و انتشار جریان محاکمه با ذکر نام متهمان به تشخیص دادگاه مجاز است.

کشف و ضبط محموله سلاح از باندهای اشرار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

کشف و ضبط محموله سلاح از باندهای اشرار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان

  به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، اقدامات اطلاعاتی اداره‌کل اطلاعات کرمان یک محموله سلاح و مهمات متعلق به باندهای اشرار از مناطقی در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان کشف و ضبط گردید.

کشفیات شامل: 2 قبضه کلت کمری، 5 قبضه کلاش، یک قبضه نارنجک‌انداز، یک قبضه آر.پی.جی به همراه 6 موشک آر.پی.جی، یک قبضه توپ اس.پی.جی9، 5 عدد موشک 107 میلی متری، 68 عدد فشنگ دوشکا و 40 عدد نارنجک بوده است.

آغاز شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت

سهام عدالت

با پایان مهلت قانونی واریز مانده سهام عدالت تا ساعت ۲۴ امشب، شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت از فردا اول آبان آغاز می شود.

پوری حسینی درباره نحوه توزیع سهام عدالت تاکید کرد: واریز سود برای همه 47 میلیون نفر به صورت یکجا امکان واریز ندارد و در صورت شروع واریز سود سهام عدالت به مرور به حساب مشمولان انتقال خواهد یافت.

کارنامه درخشان ایران در خلیج عدن و تنگه باب‌المندب

ناو گروه

نیروی دریایی ارتش با ۳۷۲.۶۲۹ هزار مایل دریانوردی و حضور در چندین و چند تنگه و آبراه حساس جهان، کارنامه درخشانی از خود به‌جای گذاشته است.