شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

فروش بهتر آیفون 7 نسبت به آیفون 8

آمار ها نشان می دهد که آیفون 8 و 8 پلاس در مقایسه با آیفون های نسل قبل خود فروش چندانی نداشته اند.

فروش بهتر آیفون 7 نسبت به آیفون 8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود یک ماه از عرضه دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس می گذرد که به نظر می رسد فروش خوبی در فروشگاه ها نداشته اند. طبق گفته یکی از کارگزاران کمپانی KeyBanc Capital Markets، فروش آیفون 7 در بازه زمانی مشابه بیشتر از آیفون 8 بوده و این اتفاق به این دلیل است که بسیاری از کاربران منتظر ورود آیفون X به بازار هستند.

به گزارش رویترز هم اکنون آیفون 7 با قیمت 549 دلار و آیفون 8 با قیمت 699 دلار در فروشگاه ها درحال فروش است. هردو گوشی ذکر شده از لحاظ طراحی کاملا مشابه یکدیگر هستند و تنها اختلافات سخت افزاری جزئی دارند. برتری آیفون 8 نسبت به آیفون 7، استفاده از پردازنده سریع تر و پشتیبانی از شارژ بی سیم است.

به نظر میرسد طبق بازخورد ها، بسیاری از کاربران برای خرید گوشی منتظر عرضه آیفون X هستند چراکه آیفون 8 تفاوت چندانی با نسل قبل خود ندارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیفون X با قیمت 999 دلار می تواند رکورد فروش آیفون 7 را می شکند یا خیر. پیش فروش آیفون x در تاریخ 5 آبان آغاز میشود و در تاریخ 12 آبان وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.