شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

فرزندان رهبر انقلاب در حاشیه بازدید از کرمانشاه + عکس

بامداد دیروز رهبر انقلاب به طور سرزده به اتفاق هیئت همراه و فرزندانشان برای بازدید از مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر کردند. 

تصویر زیر رهبر و فرزندان ایشان را در حاشیه این بازدید نشان می‌دهد. 

 فرزندان رهبر انقلاب در حاشیه بازدید از کرمانشاه  ادامه مطلب ...

10تصویر حیرت انگیز از جنگ جهانی اول


10تصویر حیرت انگیز از جنگ جهانی اول

 جنگ جهانی اول یا جنگ بزرگ به مدت 4 سال طول کشید؛ این جنگ که از سال 1914 تا 1918 رخ داد بزرگترین تلفات را(بیش از 10میلیون کشته) برای بشر تحمیل کرد.

جنگ جهانی اول به دنبال ترور ولیعهد امپراتوری اتریش-مجارستان توسط یک ملی گرا در سارایه‌وو بوسنی به وقوع پیوست؛ در نتیجه  این اقدام تروریستی اتریش-مجارستان به صربستان اولتیماتوم داد و امپراتوری روسیه که متحد صربستان بود به بسیج نیروهای خود دست زد. بسیج نیروهای روسیه از آن طرف باعث نگرانی متحد اتریش-مجارستان، یعنی امپراتوری آلمان شد. این نگرانی باعث شد تا آلمان به متحد روسیه، یعنی فرانسه حمله کند و این شروع جنگ بزرگ بود.

در ادامه تصاویر عجیبی از جنگ جهانی اول را خواهید دید:  ادامه مطلب ...

پیام سرلشکر سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری:

پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرتعالی و جهان اسلام تبریک می‌گویم

 ،فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشورهای اسلامی را عامل پیروزی جبهه مقاومت دانست.

در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه امریکایی - صهیونیستی در "ابوکمال" رقم خورد؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام مهمی به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) منتشرکرد.   ادامه مطلب ...

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه

واکنش محسن رضایی به پایان داعش در عراق و سوریه+عکس

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهاندفاع مقدس با انتشار پستی در اینستاگرام به پایان داعش   در عراق و سوریهاشاره کرد و نوشت:

"پایان داعش
داعش برای حفظ شریان حیاتی‌اش در «بوکمال» همه تلاش خود را به خرج داد ؛ چرا که این نقطه نیزاری، آخرین محل اختفایش بود.

داعش در دو هفته گذشته از هیچ کوششی برای حفظ خود در منطقه فروگذار نکرد، اما با پیروزی های مقاومت، محور سازمانی خود را به طور کامل از دست داد و منطقه از لوث وجودش پاکسازی گردید.

با آزادی بوکمال، پرونده فتنه داعش برای تجزیه دولت های اسلامی برای همیشه بسته شد. داعش پایان یافت، اما مقاومت همچنان ادامه دارد."

اظهارات تازه خواهران مرموز که حادثه 11 سپتامبر را پیشگویی کرده بودند

اظهارات تازه خواهران مرموز که حادثه 11 سپتامبر را پیشگویی کرده بودند+عکس

  تیری و لیندا جامیسون دو خواهر آمریکایی هستند که ادعا دارند قبل از وقوع حادثه 11 سپتامبر آن را پیش بینی کرده بودند و این در حالی است که بسیاری از کاربران چیزی از  صحبتهای این دو خواهر در رسانه ها به یاد نمی آورند.

اکثر کاربران عنوان کرده اند که این اولین باری است که نام از آنها به گوششان خورده یا تصویری از این دو نفر می بینند.

اکنون اظهارات تازه آنها را درباره وقایع احتمالی در سال 2018 مشاهده نمایید.