شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

آخرین اخبار از عملیات جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیما در دنا+عکس

پرواز ساعت ۵ صبح تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان صبح روز گذشته 29 بهمن ماه با 65 مسافر و خدمه از رادار محو شده و در محدوده سمیرم اصفهان سقوط کرد.

 به علت شرایط جوی نامناسب در این منطقه و برف و کولاک شدید جستجوها برای یافتن لاشه هواپیما شب گذشته متوقف شد.

 

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۹
 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عملیات تجسس برای یافتن لاشه هواپیما به کُندی صورت می‌گیرد.

 جعفرزاده افزود اثری از لاشه هواپیما هنوز یافت نشده است.

شرایط برای ادامه فعالیت بالگردهای اورژانس دشوار است
۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۵

30 بهمن؛ آغازی بر پایان حیات ننگین فرزند نامشروع انگلیس در منطقه

روز ۳۰ بهمن ۱۳۵۷ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‏‌ای قطع رابطه ایران با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده بود:30 بهمن سالروز قطع رابطه ایران با رژیم صهیونیستی/ سازمان امنیتی ساواک، مهمترین موضوع روابط حکومت پهلوی با اسرائیل

«با الهام از انقلاب راستین مردم ایران، چون قطع هر نوع رابطه و همکاری با دولت اسرائیل و حمایت از خلق فلسطین یکی از اصول اساسی سیاست خارجی حکومت موقت انقلاب ایران است لذا به منظور پایان دادن به روابط آشکار و پنهانی و غیر‏قانونی رژیم سابق با اسرائیل، دیروز صبح تعداد ۳۲ نفر از کارکنان دفتر آژانس یهود و هواپیمایی اسرائیلی ال عال و دیگر کارشناسان اسرائیلی از ایران اخراج شدند. در جهت اجرای دقیق این سیاست حکومت موقت انقلاب ایران، همچنین به کلیه کارمندان ایرانی نمایندگی رژیم سابق در اسرائیل دستور داده شد در اولین فرصت و هر چه زود‏تر خاک آن کشور را ترک کنند.»

http://javaninews.ir

علت و چگونگی شهادت حضرت فاطمه (س)

رویداد‌های تلخ، شرایط سخت بیماری و دوری از پدر بیش از پیش شرایط جسمى و وضعیت روحى حضرت زهرا (س) را دشوارتر می‌کرد، اما حضرت فاطمه (س) با اینکه روز به روز پیکرش آب مى‏‌شد، هیچ شِکوه‌ای از بیماری نداشت.

چگونگی شهادت حضرت زهرا (س)

http://javaninews.ir 

همایش اقتصاد دفاع برگزار شد

همایش اقتصاد دفاع صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

همایش اقتصاد دفاع برگزار شد همایش اقتصاد دفاع صبح امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی مشاور فرمانده کل ارتش و جمعی از معاونین نیرو‌های مسلح حضور دارند.

انتهای پیام/

مراسم تشییع پیکر آزاده سرافراز محمدحسین انصاری برگزار شد

 مراسم تشییع پیکر امیر محمدحسین انصاری آزاده و جانباز سرافراز نیروی زمینی ارتش با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده نزاجا و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان و خانواده آن مرحوم در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در این مراسم به نقش آفرینی آزاده و جانباز قهرمان نیروی زمینی ارتش در دوران اسارت پرداخت و گفت: امیر انصاری برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همان روزهای اول جنگ که رژیم بعثی عراق با تمام توان به کشور حمله کرد در منطقه عین خوش حضور داشت و در همان عملیات به اسارت در آمد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جانباز و آزاده قهرمان نیروی زمینی ارتش علی رغم تمام شکنجه‌ها، حضور در سیاه‌چال‌ها و زندان انفرادی، مردانه در مقابل دشمن ایستاد.