شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تمرکز ارتش در استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که داریم همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است. 

وی با اشاره به اینکه تانک «کرار» از جمله تانک‌های پیشرفته ساخت داخل است که توسط دانشمندان ایرانی در وزارت دفاع و با مشارکت نیرو‌های مسلح کشور طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: در سال‌جاری نیز مقدمات ورود تانک کرار به چرخه دفاعی کشور را فراهم می‌کنیم.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

تقدیر از کمک‌های ایران برای ‌غلبه ارتش عراق ‌بر گروه تروریستی ناپاک داعش

وزیر دفاع کشورمان و هیئت همراه در دومین روز از سفر به بغداد، با ‌‌وزیر کشور عراق دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای گفت‌و‌گو کردند.

  امیر حاتمی وزیر دفاع جمهو‌ری اسلامی ایران و هیئت همراه در دومین روز از سفر به بغداد، با وزیر کشور عراق دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای گفت‌و‌گو کردند.

امیر حاتمی در این دیدار با بیان اینکه اشتراکات فراوانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بین دو کشور ایران و عراق وجود دارد، اظهار داشت: این اشتراکات موجب همبستگی و نزدیک‌تر شدن دو کشور شده است.

وی عزیمت حجم بالای هر ساله زوار عتبات عالیات از ایران اسلامی به سوی کشور عراق و بالعکس کثرت جمعیت عراق برای زیارت حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران را نمونه‌ای از این اشتراکات دینی و مذهبی عنوان کرد و افزود: جا دارد از میهمان‌نوازی‌ها و پشتیبانی‌های کشور عراق در این سفر‌های معنوی به ویژه مراسم اربعین حسینی و عاشورا تشکر کنم.

http://javaninews.ir

امضای تفاهم همکاری میان وزیر دفاع ایران و وزیر صنایع و معادن عراق

  امیر سرتیپ امیر حاتمی در سفر به عراق در دیدار با وزیر صنایع و معادن عراق یادداشت تفاهم همکاری صنعتی امضا کرد.

امیر سرتیپ حاتمی پس از امضای قراداد به همراه وزیر عراقی در یک نشست خبری شرکت کرد.

وزیر دفاع در این نشست خبری با ابراز خرسندی از امضای این یادداشت تفاهم همکاری صنعتی با بیان اینکه امنیت منطقه بهم پیوسته است، اظهار کرد: فقط با نسخه‌های داخل منطقه می‌توان امنیت منطقه را حفظ و تقویت کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشور عراق تاکید دارد، افزود: همین نگاه را نیز مسئولان عراقی نسبت به توسعه همکاری‌های دو جانبه با ایران دارند.

ادامه مطلب:

 

http://javaninews.ir   

 

بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان مشخص شد/ غیبت ایرانی ها در لیست اعلام شده

بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان مشخص شد/ خبری از ایرانی ها نیست ، هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا درحالی به پایان رسید که 3 تیم ایرانی ( استقلال - پرسپولیس و ذوب آهن ) به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و حالا  به طور قطع از نمایندگان ایران، یک تیم راهی هشت تیم برتر آسیا خواهد شد.

در نخستین مرحله حذفی این مسابقات و در دور رفت،    پرسپولیس ورزشگاه هزاع بن زیاد امارات میهمان الجزیره است و استقلال باید در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

تراکتورسازی هم تنها نماینده ایران بود که بدون برد و با کسب تنها 2 امتیاز با هدایت ساغلام ترکیه ای از لیگ قهرمانان آسیا وداع کرد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir

روز ارتش کدام توطئه را خنثی کرد؟

روز ارتش کدام توطئه را خنثی کرد؟ در روزهای نخست پیروزیانقلاب اسلامی گروهک‌های چپ و راست که بعدها وابستگی آنها به سرویس‌های جاسوسی خارجی و همچنین سازمان ساواک مشخص شد یک صدا از لزوم «انحلال ارتش» سخن می‌گفتند، ظاهر سخن آنان نیز عوام فریب و موجه می‌نمود، گروهک‌ها و برخی افراد که هنوز چهره‌های آنان برای مردم شناخته شده نبود می‌گفتند ارتش طاغوتی و باقی مانده از رژیم سرنگون شده پهلوی است و باید منحل و یک ارتش جدید تاسیس شود ، در چنین شرایطی حضرت روح الله با انتشار اطلاعیه‌ای 29 فروردین را روز ارتش نامیده و تصریح کردند: «روز چهارشنبه 29 فروردین روز ارتش اعلام می‌شود. ارتش محترم در این روز‏‎ ‎‏در شهرستانهای بزرگ با سازوبرگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ‏‎ ‎‏مرزهای کشور اعلام نمایند.‏»

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/