شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

خواب کاخ سفید برای عراق تعبیر نشد!


ترکیب کنونی پارلمان عراق می‌تواند تهدید‌های ساختگی را به فرصت‌های واقعی تبدیل کند.

 امسال سال انتخاب‌ها در غرب آسیا بود، مردم دو کشور مهم و راهبردی در منطقه یعنی لبنان و عراق پای صندوق‌های رای رفتند تا نامزد‌های مورد نظر خود را  راهی پارلمان  کنند، در حالیکه انتخابات لبنان با حواشی پیش از آن به پیروزی حزب الله منتهی شد؛ اما حاشیه‌ها در عراق پرنگ‌تر بود چرا که علاوه بر آتش سوزی صندوق های رای که انتخابات را تا مرز برگزاری دوباره برد، این کشور دو بحران اساسی را نیز پشت سر گذاشت تا مردمانش انگشت های آب رنگ خود را به نشانه انتخاب جلوی دوربین های خبری بگیرند. 

آمریکا ستیزی پارلمانی عراق،نقطه وصل با ایران

 

جزئیات جدید از پرونده وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران

ماجرای دستگیری یک مقام سابق اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران همچنان نُقل محافل سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی است.

موضوع بازداشت یک وزیر سابق اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران همچنان با وجود گذشت نزدیک به یک هفته، تیتر اول رسانه‌های رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهد.

جزئیات جدید از پرونده وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران

 

عکس «گونن سِگِو» مربوط به حدود یک دهه پیش 

ادامه مطلب ...

واکنش فیفا به پلاکارد هوادار ایرانی در ورزشگاه +عکس

صفحه‌ی توئیتر رسمى جام جهانى ۲۰۱۸ روسیه با انتشار پستی، به دیدار تیم ملی کشورمان و اسپانیا واکنش نشان داد.

فیفاتیم ملی فوتبال کشورمان که دومین تیم ملی راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه است، در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است. شاگردان کی‌روش از ساعت 22:30 دیشب در یک بازی حساس در  ورزشگاه «کازان آرنا» روسیه به مصاف تیم ملی اسپانیا رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیا به پایان رسید.

صفحه‌ی رسمی توییتر جام جهانی 2018 روسیه با انتشار پستی، به دیدار  تیم ملی کشورمان و اسپانیا واکنش نشان داد. این صفحه تصویری از یک هوادار تیم ملی کشورمان را به اشتراک گذاشته که پلاکاردی در دست دارد و روی آن نوشته "اگر چه ما بازیکن بزرگی مثل اینیستا یا رونالدو نداریم اما یک قلب بزرگ و یک رویای بزرگ‌تر داریم". صفحه‌ی رسمی جام جهانی در زیر این عکس نوشته است "رویا هنوز زنده است". 

ادامه مطلب ...

واکنش AFC پس از حذف سعودی‌ها از جام جهانی ۲۰۱۸

AFC حذف تیم ملی عربستان را یک اندوه و حسرت بزرگ برای سعودی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دانست.

واکنش AFC پس از حذف سعودی ها از جام جهانی 2018 روسیهشاگردان خوان آنتونبو پیتزی در دومین دیدارشان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل اروگوئه با یک گل شکست خوردند تا پرونده تیم ملی عربستان با کسب دومین شکست متوالی در روسیه بسته شود.

این در حالی است که عربستانی‌ها در بازی افتتاحیه هم در یک دیدار ضعیف با پنج گل برابر میزبان رقابت‌ها تن به شکست داده بودند.

پس از این اتفاق توئیتر AFC در این رابطه واکنش نشان داد و حذف عربستان را یک اندوه و حسرت بزرگ برای سعودی‌ها قلمداد کرد.

چرا آمریکایی‌ها در غرب آسیا پایگاه نظامی ایجاد می‌کنند؟

سوالی که ذهن بسیاری از کارشناسان را مشغول کرده این است که چرا آمریکا باید هزاران کیلومتر دور تر از خاک خود، لشکرکشی کرده و پایگاه نظامی ایجاد کند.

سیاست بزن در رویی که به پایان راه رسیده است

چرایی حضور گسترده آمریکا در منطقه، به خصوص اطراف مرزهای کشورمان چندان هم پیچیده نیست، آمریکایی ها سال ها است که از نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران احساس خطر کرده اند و این ساخت و ساز بی رویه پایگاه نظامی در منطقه از همین ترس ناشی می‌شود. ماجرا آنجا جالب تر می شود که بدانیم هم‌اکنون پایگاه های نظامی آمریکا در کشور‌های همسایه ایران مانند بحرین، عراق، عمان، عربستان و افغانستان قرار دارد که فاصله آن‌ها با مناطق مرزی ایران کمتر از ۵۰۰ کیلومتر است، در حالی‌که برد موشک‌های بالستیک ایران بیش از ۲ هزار کیلومتر است و این موضوع یعنی قطعا بزن در رویی در کار نیست.