شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

بیانیه ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده را نخواهد داد ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم».‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل خواسته‌های باطل را نخواهد داد

#ارتش_مردمی_انقلابی

آغاز مرحله دوم با دیدار تکراری / والیبال ایران بار دیگر به میزبان رسید

آغاز مرحله دوم با دیدار تکراری / ایران بار دیگر به میزبان رسید

 تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان توانست با کسب ۴ پیروزی، یک شکست و ۱۱ در جایگاه دوم گروه D قرار گرفت و راهی مرحله دوم شد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در این مرحله به ترتیب با بلغارستان، کانادا و آمریکا روبرو می شود که نخستین دیدار برای آنها مصافی تکراری با میزبان خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در آغاز مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان

رسم عجیب یهودی‌ها در آستانه بزرگترین عید خود + فیلم


بسیاری از یهودی ها، از جمله یهودی های دین دار، یک روز مانده به بزرگترین عید خود یعنی یوم کیپورمراسم کپاروت را انجام می دهند.

کپاروت مراسمی است سنتی در آیین یهود که طی آن گناهان فرد با قربانی کردن یک مرغ بخشیده می‌شود.
در این آیین، روحانی یهودی نیایش‌کنان مرغی را دور سر خود و فردی که باید گناهانش به این حیوان منتقل شود می‌گرداند و سپس مرغ ذبح می شود.

این آیین اکنون در میان صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی رواج دارد که بسیاری از منتقدان معتقدند که چگونه ممکن است این همه قتل و جنایت و بیرون راندن هزاران زن و کودک از خانه هایشان در فلسطین فقط با چرخاندن مرغ بالای سر، بخشیده شود.

رسم عجیب یهودی‌ها در آستانه بزرگترین عید خود + فیلم

سقوط یک پله‌ای تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا

تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ جدید تیم‌های ملی جهان با یک پله سقوط در جایگاه سی و سوم

قرار گرفت

سقوط یک پله‌ای تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را منتشر کرد کهتیم ملی فوتبال ایران در این رنکینگ با یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته در جایگاه سی و سوم جهان قرار گرفت.

جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال

نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیم

نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیمنخست‌وزیر رژیم صهیونیستیروز پنج‌شنبه بار دیگر مدعی شد این رژیم به اقدامات خود علیه ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

به نوشته وب‌سایت «تایمز اسرائیل»، بنیامین نتانیاهو چند روز پس از سقوط هواپیمای روسی در سوریه همچنین مدعی شد: «اسرائیل باید تمام تلاش خود را برای عدم وقوع جنگ انجام دهد، اما اگر جنگی بر ما تحمیل شود، با تمام قدرت علیه کسانی که قصد کشتن ما را دارند، اقدام می‌کنیم».

نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیم