شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند

با حکم فرمانده معظم کل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدندبه گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی


Image result for ‫عطاءالله صالحی‬‎

با قدردانی از خدمات خالصانه شما در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی برخوردار می‌باشید به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.

از زحمات و تلاشهای امیر سرتیپ سیّد عبدالرّحیم موسوی در این مسئولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

30 مرداد 1396

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ سیّد عبدالرّحیم موسوی


Image result for ‫سیّد عبدالرّحیم موسوی‬‎

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقاء به درجه سرلشکری به سِمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

با توجه به ذخیره‌ی عظیم نیروی انسانی کارآمد و مؤمن ارتش و تجربیات دوران دفاع مقدّس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویکرد تحولی و انقلابی، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد.

از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

30 مرداد 1396

انتهای پیام/

انتصاب فرمانده جدید ارتش

کتاب «راویان پدافند» منتشر شد

کتاب «راویان پدافند» منتشر شد

خاطرات کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران در دوران دفاع مقدس در کتابی با عنوان «راویان پدافند» به قلم سعید سعیدی به رشته تحریر درآمده است.

«راویان پدافند» در 22 بخش، بیست و دو خاطره از کارکنان زحمتکش و غیور پدافند هوایی را روایت می‌کند که اسامی و مسئولیت نظامی راوی هر خاطره در انتهای آن روایت ذکر شده است که عموما سرهنگ و سروان بازنشسته‌اند که در زمان هشت سال دفاع مقدس در این حوزه مسئولیت داشته‌اند و تمامی این اتفاقات را به چشم دیده و تجربه کرده‌اند. در انتهای کتاب نیز سه سروده از سروان بازنشسته جلیل دوستی با عناوین «همت شیران»، «عاشقان سحر» و «ولایتمدار» چاپ شده و تصاویر راویان خاطرات کتاب در زمان جنگ و حین عملیات‌ها ضمیمه اثر شده است.

قدردانی بشار اسد از رهبر معظم انقلاب به سبب کمک‌های گسترده ایران به دمشق

رئیس‌جمهور سوریه از رهبر معظم انقلاب ایران به سبب حمایت‌های بی‌دریغ این کشور از دمشق قدردانی کرد.

قدردانی بشار اسد از رهبر معظم انقلاب به سبب کمک‌های گسترده ایران به دمشق  شبکه راشاتودی در خبری فوری از آغاز سخنرانی بشار  اسد، رئیس جمهور سوریه، در افتتاحیه نشست وزارت خارجه این کشور خبر داد.

وی در این نشست -که بصورت زنده پخش شد- گفت: هزینه درگیری‌ها را کشورهای کوچک می‌پردازند و سوریه بهای سنگینی برای به شکستکشاندنتوطئه غربی‌ها پرداخت.             

رئیس جمهور سوریه گفت: روسیه از سوریه در شورای امنیت حمایت کرد. مسکو از ارتش سوریه پشتیبانی کرده و نیروهایش را فرستاده و شهید داده است. حمایت‌های دوستان به ایستادگی کشور سوریه کمک کرد و در آینده مطالب زیادی درباره آقای خامنه‌ای و آقای نصرالله نوشته خواهد شد. مطالب زیادی درباره حمایت‌های چین،  روسیه و ایران، اخلاق آقای خامنه‌ای،  حزب‌الله و آقای نصرالله نوشته خواهد شد.

گفتگوی ایران و ترکیه در ۴ موضوع مهم


سرلشکر محمد باقری

ایران و ترکیه در جریان سفر سرلشکر باقری، درباره ۴ موضوع مهم با یکدیگر مذاکره کرده‌اند. رسانه‌های ترکیه می‌گویند که در این سفر توافقی مهم درباره استان ادلب در سوریه صورت گرفته است.

محورهای اصلی مذاکره شده با مقامات ترکیه

1- همه‌پرسی استقلال کردستان عراق

2- مبارزه با تروریسم در منطقه - تحولات سوریه

3- امنیت مرزی و مبارزه با اقدامات تروریست‌ها

4- گسترش همکاری‌های دفاعی

 

امیر حیدری: سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم


امیر حیدی فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

 ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایور مرکز آموزش توپخانه اصفهان، گفت: نیروی زمینی ارتش با ایجاد یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی آمادگی رزمی و دفاعی خود را در سطح بسیار خوبی افزایش داده است.