شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

کشته شدن ۷ تروریست در درگیری میان ارتش پاکستان و گروه‌های تروریستی

ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیات ضربتی نیرو‌های ارتش ۷ تروریست خطرناک به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیات ضربتی نیرو‌های ارتش ۷ تروریست خطرناک به هلاکت رسیدند.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: نیرو‌های ارتش با شناسایی محل تردد تروریست‌ها در منطقه "داتا خیل" از نواحی شمال غربی پاکستان به مخفیگاه این عناصر تروریستی یورش بردند.

ارتش پاکستان با اشاره به اینکه تبادل آتش سنگین میان نیرو‌های امنیتی و عناصر مهاجم یک ساعت طول کشید، افزود: تروریست‌ها از انواع سلاح‌های سنگین ضد نیرو‌های امنیتی استفاده کردند، اما اقدام به موقع نیرو‌های امنیتی پاکستان منجر به هلاکت ۷ تروریست خطرناک شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: در جریان درگیری نیرو‌های امنیتی با این گروه از تروریست‌ها ۴ نظامی پاکستانی از جمله یک افسر ارتش این کشور کشته شدند.

در این بیانیه آمده است: یک انبار مملو از اسلحه، مواد منفجره و دیگر مهمات جنگی در این منطقه کشف شد.

این عملیات ارتش پاکستان در ادامه عملیات ضد تروریستی "رد الفساد" که از سال ۲۰۱۷ شروع شده، صورت گرفته است. نیرو‌های ارتش پاکستان ۱۹ اسفند ماه امسال نیز در یک عملیات ضربتی در منطقه "دیره اسماعیل خان" این کشور با دستگیری چند تروریست خطرناک عملیات تروریستی و خرابکارانه آن‌ها را خنثی کرده بودند.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.