شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

امروز جوان نسل چهارمی از نسل اولی‌ها انقلابی‌تر است

انقلاب اسلامی ما یک روند ریشه دار است,روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در این همایش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما یک حادثه نبود بلکه یک روند ریشه دار و معنی دار است گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب لازم است با یک آسیب شناسی دقیق، نقاط قوت و ضعف خود را در راه رسیدن به آرمان‌های متعالی انقلاب بررسی کنیم تا دشمن را در رسیدن به اهداف شومش که شکست و نابودی انقلاب اسلامی است، ناکام بگذاریم.  ادامه مطلب ...

بهره گیری از آخرین فناوری روز دنیا برای نیرو‌های مسلح در اولویت است

وزیر دفاع از خط تولید بالگرد طوفان بازدید کرد

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شرکت صنایع هواپیما سازی هسا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خطوط تولید بالگرد پیشرفته طوفان و سایر طرح ها و پروژه های هوایی در دست اجرا بازدید کرد. 
امیر حاتمی پس از بازدید از پروژه های اولویت دار سازمان صنایع هوایی با حضور در جمع مدیران ارشد شرکت هسا و با تأکید براهمیت جایگاه صنعت هوائی در ارتقاء قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با افتتاح خط تولید و ساخت هواپیماهای جنگنده تمام ایرانی کوثر موجبات خرسندی ملت رشید ایران اسلامی و همه علاقه مندان به پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی را فراهم ساخت.

آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی خاطره گویی برگزار شد

آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی خاطره گویی مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره گویی دفاع مقدس و آیین رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی خاطره گویی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  صبح امروز ۲۸ آذر ماه با حضور سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران،  سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع)، سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  و با حضور جمعی دیگر از مقامات کشوری و لشکری در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

ارتش به عنوان یک نیروی ولایتمدار و مردمی در قلب مردم جای دارد

جانشین ستاد فرماندهی ارتش گفت: ارتش امروز به حمدلله به عنوان یک نیروی ولایتمدار، انقلابی، متدین و مردمی در قلب مردم جای دارد.

ارتش به عنوان یک نیروی ولایتمدار و مردمی در قلب مردم جای دارد  به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر شاه صفی که عصر روز (سه شنبه) در گردهمایی معاونان نظامی عقیدتی سیاسی‌های یکان‌های تابعه ستاد ارتش سخن می‌گفت، افزود: در جنگ فرهنگی و هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ایران اسلامی که در شرایط حاضر با بهره گیری از ابزار‌های مختلف بویژه فضای مجازی شدت و گسترش یافته است، نهاد مقدس عقیدتی سیاسی وظیفه‌ای سنگین و مسئولیت‌های خطیر و ارزشمند برعهده دارد.

آمریکا نیروهایش را از سوریه خارج می‌کند

رویترز به نقل از مقامات آمریکا گزارش داد ارتش این کشور در تدارک خارج کردن کل نیروهایش از سوریه است.

آمریکا نیروهایش را از سوریه خارج می‌کندبه نقل از هاآرتص، مقامات آمریکا در گفتگو با رویترز اعلام کردند واشنگتن در حال بررسی خروج تمام نیروهای خود از سوریه است.

همچنین روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات دولتی آگاه  گزارش داد که آمریکا در حال تدارک خروج کامل نیروهای خود از شمال‌شرق سوریه است. به نوشته این روزنامه آمریکایی «این اقدام، راهبرد آمریکا در خاورمیانه را دچار آشفتگی می‌کند».