شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

همت ارتشیان کرمان و کمک به بیماران نیازمند خون

فرمانده قرارگاه نزاجا و ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق گفت: در ادامه رزمایش لبیک یا خامنه‌ای ارتشیان جنوب شرق کشور امروز برای اهدا خون حاضر شدند.

همت ارتشیان کرمان و کمک به بیماران نیازمند خونامیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه نزاجا و ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: درادامه رزمایش لبیک یا خامنه‌ای و مبارزه با ویروس کرونا، ارتشیان جنوب شرق کشور امروز برای اهدا خون حاضر شدند.

امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه نزاجا و ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق افزود: تمام پرسنل ارتش در جنوب شرق کشور که واجد شرایط اهدا خون هستند امروز در این عمل خیر مشارکت دارند و برای کمک به بیماران نیازمند فرآورده‌های خونی حضور خواهند یافت.

او تصریح کرد: اهدا خون در سایر زمان‌ها نیز به مرور و در ایام نوروز و تعطیلات هم ادامه خواهد یافت.

رزمایش رزمایش لبیک یا خامنه‌ای و مبارزه با ویروس کرونا روز گذشته در کرمان با رژه اقتدار و آمادگی آغاز و و اکنون در چندین نقطه از شهر کرمان با راه اندازی ایستگاه‌های سیار و در خصوص تشخیص و درصورت نیاز بستری و درمان بیماران در بیمارستان امام حسین (ع) ارتش خدمات رسانی ادامه دارد.

در حاشیه این رزمایش بحث ضدعفونی وگند زدایی مکان‌های عمومی شهر کرمان وتوزیع حدود ۴ هزار بطری مایع ضدعفونی به صورت رایگان به عموم مردم نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/س

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.