شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

زمان خداحافظی آمریکا با سوریه فرا رسیده است

با توجه به تحولات اخیر در استان الحسکه؛

رای الیوم نوشت احتمالا ساعت صفر برای رویارویی با نیرو‌های آمریکایی در استان الحسکه سوریه فرا رسیده است.

تا ساعت صفر خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه زمان زیادی باقی نمانده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در یادداشت خود نوشت: چه بسا استان ادلب در شمال غرب سوریه این روز‌ها به سبب پیشروی ارتش سوریه در آن و بازپس‌گیری ده‌ها روستا و شهرک و چهار شهر بزرگ و بازگشایی جاده بین‌المللی حلب-دمشق و نیز به علت وجود استحکامات و تهدید‌های نظامی ترکیه در آن و افزایش تنش بین سوریه و ترکیه تا آستانه رویارویی فراگیر، محور بیشترین توجه باشد. 

ادامه مطلب ...

اجرا طرح هر مسجد، یک حقوقدان در کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» بهترین راهکار در راستای روحیه «مطالبه‌گری» است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تشریح مفهوم عدالت، گفت : مفهوم عدالت یک مفهوم زیبا، گسترده و مورد تمجید و تعریف تمام مردم جهان با هر دین و مذهبی است و نمی‌توان کسی را در جامعه پیدا کرد با هر دین و مذهبی که از ظلم و ستم تمجید کند.

او گفت : انقلاب اسلامی ما براساس اجرای عدالت و برای مقابله با ظلم و ستم به پیروزی رسید و به همین دلیل همه شهدای راه اتقلاب در جبهه‌های مختلف برای اجرای عدالت به این مقام عزیز رسیده است.

او با اشاره بیانات مقام معظم رهبری گفت: آنچه خواست مقام معظم رهبری از احاد جامعه و نیاز جامعه در شرایط فعلی است روحیه «مطالبه‌گری» است و اقدام اخیر دستگاه قضا در اجرای برنامه هر مسجد یک حقوقدان بهترین راهکار در همین راستا است و یک امر بسیار زیبا و قابل تمجید است .

 

 

انتهای پیام/د

آموزش‌ها در نیروی هوایی ارتش کاملا بومی است

امیر سرتیپ واحدی:

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: علاوه بر آموزش‌ها، بمب‌های هوشمند و نقطه زن، قطعات تند مصرف و گلوگاهی و سایر تجهیزات نهاجا همگی بومی هستند.

آموزش‌ها در نیروی هوایی ارتش کاملا بومی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تمام آموزش‌ها در نیروی هوایی ارتش کاملا بومی است، گفت: علاوه بر آموزش‌ها، بمب‌های هوشمند و نقطه زن، قطعات تند مصرف و گلوگاهی و سایر تجهیزات نهاجا همگی بومی هستند و به دست توانمند جوانان و متخصصین فنی ایران اسلامی طراحی و ساخته شده‌اند.

او ادامه داد: یکی از مولفه‌های برتری‌ساز در عرصه نظامی، بکارگیری تجهیزات بومی است که به لطف خداوند متعال و همت همه دلسوزان، نیروی هوایی ارتش در این عرصه با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بیان اینکه امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز تنها به دست کشور‌های منطقه حاصل خواهد شد، گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت پایدار منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

هک تلفن‌های همراه سربازان صهیونیست توسط حماس

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد موفق شده یک حمله سایبری از سوی حماس برای نفوذ به تلفن‌های همراه سربازان اسرائیلی را خنثی کند.

هک تلفن‌های همراه سربازان صهیونیست توسط حماسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل امروز یکشنبه مدعی شد موفق شده تلاش برای حمله سایبری از سوی گروه حماس را که به منظور دستیابی به داده‌های تلفن‌های همراه سربازان اسرائیلی انجام شده بود، خنثی کند.

«جاناتان کانریسیوس» سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد: بر اثر این حمله سایبری، تلفن‌های چند ده سرباز تحت تأثیر قرار گرفت؛ اما طبق ارزیابی ارتش، خسارت قابل توجهی صورت نگرفته است.

سخنگوی ارتش اسرائیل در ادامه اذعان کرد: این، سومین باری است که در کمتر از چهار سال گذشته حماس دست به حمله سایبری می‌زند؛ حمله اخیر نشان داد این گروه شبه نظامی که کنترل نوار غزه را در دست دارد، ظرفیت خود برای راه اندازی جنگ سایبری را بهبود بخشیده است.

او همچنین افزود: این حملات با ارسال پیام‌هایی از طریق فیسبوک، واتساپ، اینستاگرام و برنامه پیام رسان تلگرام صورت گرفته است.

انتهای پیام/

امانتدار خون شهدا هستیم/ گام های بلند ارتش برای تأمین مسکن کارکنان

امیر حیدری:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر امروز در آئین افتتاح ۸۰ واحد مسکونی ارتش حضور پیدا کرد.

امانتدار خون شهدا هستیم/ گام های بلند ارتش برای تأمین مسکن کارکنانبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر امروز در آئین افتتاح ۸۰ واحد مسکونی ارتش در شهرضا با بیان اینکه امروز ولایت‌محوری در نیروی زمینی ارتش به عنوان مهمترین اصل است، اظهار داشت: امروز ما امانتدار خون شهدا هستیم، باید باور داشته باشیم که صراط مستقیم، ولایت فقیه است و تا زمانی که پشت سر، ولی فقیه حرکت کنیم این اقتدار هر روز بیشتر می‌شود. 

ادامه مطلب ...