شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

ارتش تحرکات دشمن در مرز‌ها را رصد می‌کند

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی از رصد کامل و شبانه روزی ارتش در مرز‌ها برای مقابله با تحرکات دشمنان کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ محمد محمودی با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی ، با بیان اینکه ارتش بر حسب وظیفه و مأموریت ذاتی در هر شرایطی آماده خدمت به مردم و کشور است، اظهار کرد: «ارتش شبانه‌روز پای کار بوده و رادار‌ها حرکات و تردد‌های دشمن را رصد می‌کنند».

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: «تیپ‌های ارتش در مرز‌های شرق، جنوب غرب و غرب کشور مستقر هستند و ما بر حسب تدابیر فرمانده معظم کل قوا و قانون اساسی که به ارتش واگذار شده مأموریت‌های خود را انجام می‌دهیم».

وی اضافه کرد: «ارتش هر جایی‌که بحرانی همچون سیل، زلزله پیش می‌آید به سرعت وارد صحنه می‌شود تا مردم در مضیقه نباشند. یگان و تیپ‌های ارتش در زلزله آذربایجان‌شرقی در آوار‌برداری، کمک‌رسانی، خدمات بیمارستانی، بهداشتی و درمانی و در اختیار گذاشتن بالگرد برای شرایط اضطراری و کمک‌رسانی به مکان‌های صعب العبور پای کار بود».

محمودی یادآور شد: «یگان‌های ارتش در استان‌های همجوار نیز در آماده‌باش کامل بودند و در ساعات اولیه در صحنه حضور و به زلزله‌زدگان کمک می‌کردند. این اقدامات وظیفه ذاتی ارتش بوده و در هر شرایطی آماده‌ایم به مردم عزیز در مکان‌های مختلف کمک کنیم».

وی خاطرنشان کرد: «یگان‌های ارتش امکانات خود از جهت دارو، پتو، مواد غذایی، آب، تجهیزات پزشکی و چادر را برای کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی بسیج و در منطقه توزیع کرد؛ این کمک‌ها تا هر زمانی که فرماندهان ارتش احساس کنند ادامه خواهد داشت».

منبع: انا

انتهای پیام/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.