شیعه

شیعه

پادگان سایبری
شیعه

شیعه

پادگان سایبری

برگزاری اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از برگزاری اولین یادواره شهدای حقوقدان استان به همت این سازمان خبر داد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت : جامعه حقوقی استان کرمانشاه در کنار سایر اقشار با حضور در عرصه‌های جانفشانی مورد نیاز انقلاب اسلامی رزمندگان، جانبازان و ایثارگران بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه کرده که نماد بارز ایثارگران حقوقدان، تقدیم پنج شهید والامقام و گلگون‌کفن در استان شهیدپرور کرمانشاه است.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا که فضیلت آن کمتر از شهادت نیست»، گفت : عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای عزیزمان است که همه وظیفه داریم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان گام برداریم.

او گفت: اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه در روز یکشنبه مورخ ۲۷ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح در مجتمع خدمات رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

بهرامی‌پور افزود: این رویداد فرهنگی حقوقی برای نخستین‌بار با حضور مسؤولان کشوری و استانی و جامعه حقوقی استان اعم از قضات، وکلا، سردفتران و دفتریاران، اساتید حقوق، کارشناسان رسمی دادگستری، کارمندان حقوقی، نمایندگان حقوقی اداره‌ها و نهادها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حقوق اعم از برادران و خواهران باشکوه خاصی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: در این یادواره که مسؤولان قضایی کشور و استان و مدیران استان و فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت خواهند داشت، معاون دادستان کل کشور و عمرانی، مسؤول بسیج قوه‌قضائیه سخنرانی خواهد کرد و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این یادواره اجرا می‌شود.

او شهیدان آیت‌الله حاج شیخ بهاءالدین محمدی عراقی، حجت‌الاسلام ذبیح‌اله کرمی، سلیم قنبری، حسین علیخانی و غلامرضا گل‌آور را به عنوان شهدای شاخص سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: حضور خانواده معظم آنان زینت بخش مراسم ما خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.